سرخط خبرها

ساعت بازی فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل آهال و التعاون| مرور برنامه‌های صعود

  • کد خبر: ۱۰۵۳۱۱
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
ساعت بازی فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل آهال و التعاون| مرور برنامه‌های صعود
فولاد و سپاهان برای رسیدن به جمع برترین‌های آسیا، امشب به میدان می‌روند.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از امشب برای نمایندگان کشورمان شروع می‌شود و فولاد و سپاهان برای صعود به مرحله بعدی این بازی‌ها نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی هایشان دارند. شاگردان نویدکیا با هدف انتقام به مصاف التعاون عربستان خواهند رفت و فولادی‌های خوزستان نیز مطمئنا با ترکیبی هجومی در اندیشه برد مقابل تیم آخر گروهشان هستند.

فولاد – آهال / ساعت ۲۱:۴۵

پیروزی لحظه آخری فولاد ایران مقابل آهال ده نفره به همه فوتبال دوستان ایرانی چسبید و همه از اینکه قرمزپوشان اهوازی توانستند به اولین برد آسیایی برسند، خوش حال شدند و امیدواریم که نماینده فوتبال کشورمان امشب هم در اولین مسابقه دور برگشت بتواند آهال را شکست دهد و با هشت امتیاز همچنان از مدعیان اصلی صعود از این گروه باشد.

نکونام معتقد است آهال تیم ملی ترکمنستان است، اما فولاد ایران هم بازیکنان شایسته و با کیفیتی در اختیار دارد؛ نفراتی مثل آرش رضاوند، بوحمدان، شاه عباسی، شیری، نجاریان و.... فولادی‌ها در این تورنمنت در سه بازی اولشان فقط دو گل زده اند که آمار مناسبی نیست. قرمزپوشان اهوازی اگر در زدن ضربات آخر دقت لازم را داشته باشند، می‌توانند به یک پیروزی پرگل مقابل آهال برسند. قطعا آهال در این مسابقه هم با روشی دفاعی و بسته بازی خواهد کرد و نکونام، سرمربی تیم فولاد، از اکنون باید راهکار مناسبی برای عبور از دفاع اتوبوسی ترکمنستان پیدا کند.

کار سخت فولادی‌ها در غیاب کاپیتان

شاگردان جواد نکونام برای بازی امشب کاپیتانشان را در اختیار ندارند و بدین ترتیب کار سختی برای رسیدن به دروازه نماینده ترکمنستان خواهند داشت. لوسیانو پریرا و محمد آبشک، دو ستاره نماینده کشورمان هستند که به خاطر دو اخطاره شدن مجوز حضور در بازی امشب را نگرفتند. در سوی مقابل هم سویونوف بازیکن ترکمنستانی تیم آهال به خاطر اخراج در بازی قبلی نمی‌تواند در این مسابقه به میدان برود.

سپاهان – التعاون / ساعت ۰۰:۴۵ (بامداد سه شنبه)

در چهارمین شب مسابقات گروه D لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف التعاون عربستان می‌رود که در دو دیدار قبلی بازنده بوده است و دیدار برگشت با التعاون به نوعی آخرین امید طلایی پوشان برای زنده نگه داشتن شانس صعود از گروه به شمار می‌رود. سپاهان از سه بازی ابتدایی خود فقط از پیروزی مقابل پاختاکور ازبکستان امتیاز کسب کرد و در دو بازی بعدی مقابل الدحیل قطر و التعاون عربستان شکست خورد تا با سه امتیاز قعرنشین گروه D باشد.

سپاهان در دیدار قبلی مقابل التعاون خیلی زود با اخراج پورقاز، مدافع وسطش، ده نفره شد و این اتفاق به نوعی بر کل بازی اثر گذاشت و در نهایت منجر به شکست سنگین نماینده ایران شد؛ هرچند حتی با در نظر گرفتن ده نفره بودن هم سپاهان آن نمایشی را که انتظار می‌رفت، ارائه نداد. آن بازی هرچه که بود گذشت و حالا سه بازی دیگر و ۹ امتیاز دست نخورده برای سپاهان باقی مانده است تا شانس خود را برای صعود امتحان کند. در واقع سپاهان اگر می‌خواهد ثابت کند که شکست هفته قبل، فقط یک اتفاق بود، باید بازی پیش رو مقابل التعاون را با امتیاز کامل به پایان برساند و چشم انتظار دو رقیب دیگر تا پایان بازی‌ها بماند.

نتیجه نگرفتن سپاهان در بازی پیش رو، باعث می‌شود مسابقات خیلی زود برای نماینده پر امید ایران تشریفاتی شود. در سوی دیگر، التعاون در شرایطی مقابل سپاهان قرار می‌گیرد که با شش امتیاز صدر گروه را در اختیار دارد و برای بازی با سپاهان بازیکنان محروم این تیم از جمله تاوامبا، مهاجم چهارچوب شناس این تیم نیز به ترکیب اصلی بازخواهند گشت. هرچند شاید برای التعاون تساوی در این دیدار هم کافی باشد و آن چنان برای پیروزی به آب و آتش نزند.

غیبت مدافع سپاهان و مهاجم التعاون

بدترین اتفاق ممکن در بازی رفت رقم خورد و اشتباه ولسیانی باعث شد تا عزت پورقاز از زمین مسابقه اخراج شود و در این بازی بزرگ‌ترین غایب تیمش لقب بگیرد. باشگاه التعاون عربستان جزئیات غایبان تیمش برای دیدار با سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرد. در همین رابطه سایت باشگاه التعاون عربستان خبر داد هزاع الهزاع، مهاجم سی ساله این تیم، به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد. البته باشگاه سعودی در ادامه خبر داد محمد زاید و حسن ربیع، دو بازیکن مصدوم تیم، به تمرینات گروهی برگشتند و برای این بازی آماده هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->